وب سایت کتب مرجع، محل دانلود کتاب های مرجع دانشگاهی در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس، و دکتری می باشد. شما از طریق این وب سایت می توانید کتاب های مورد نظر خود را جستجو و خریداری کنید. همچنین در صورتی که کتاب مورد نظر شما در سایت موجود نبود، می توانید از طریق صفحه درخواست کتاب، عنوان کتاب مورد نظر خود را برای ما بفرستید تا برای شما بارگذاری کنیم تا بتوانید آن را خریداری نمایید.

 

کتاب های مورد نظر خود را پیدا و دانلود کنید!

با توجه به آن که بیش از 40 هزار عنوان در وب سایت موجود است، بهترین روش پیدا کردن کتاب مورد نظر خود آن است که از کادر جستجو استفاده کنید، و همانطور که در بالا ذکر شد اگر قادر به یافتن عنوان مورد نظر خود نبودید می توانید از طریق فرم مربوطه این موضوع را به ما اطلاع دهید و سریعاً آن را برای شما بارگذاری خواهیم کرد.

 

مشخصات کتاب ها

شما در صفحه محصول می توانید لینک کتاب موردنظر را در سایت آمازون ببینید. با کپی و جایگذاری آن لینک در نوار آدرس مرورگر خود می توانید تمامی مشخصات کتاب را در سایت آمازون مشاهده کنید. کتابی که لینک دانلود آن برای شما ارسال می شود عیناً مطابق با مشخصاتی است که در سایت آمازون مشاهده می کنید، از جمله ناشر، تعداد صفحات ای-بوک و غیره.

 

از اینکه سایت کتب مرجع را برای نیازهای درسی و تحقیقاتی خود انتخاب نموده اید به خود می بالیم. هرگونه سؤال یا پیشنهاد/انتقادی دارید از طریق فرم تماس با ما، با ما در میان بگذارید.

 

موفق و پیروز باشید!

تیم پشتیبانی وب سایت کتب مرجع

 

 

.