مشاوره قبل از ازدواج با دکتر آل یاسین

مشاوره قبل از ازدواج به مشاوره ای گفته می شود که کمک زیادی در ایجاد آمادگی در زوج ها قبل از انجام ازدواج می کند

با انجام مشاوره قبل از ازدواج می توانید این اطمینان را بدست آورید که شما و همسرتان بعد از ازدواج رابطه ای سالم و قوی خواهید داشت و جهت رسیدن به یک ازدواج رضایت بخش شانس شمنا را نسبت به افرادی که مشاوره قبل از ازدواج انجام نداده اند افزایش می دهد.یکی از نکات مثبت در انجام مشاوره قبل از ازدواج کمک به شناسایی نقاط ضعف و قوت یکدیگر است که دانستن این نکات در آینده کمک زیادی در انجام یک زندگی آرام و به دور از تشنج می نماید.

مشاوره قبل از ازدواج با دکتر آل یاسین

مشاوره قبل از ازدواج می تواند به کسب اطمینان از این که شما و همسرتان رابطه ای سالم و قوی خواهید داشت، کمک کرده و به شما و همسرتان، شانس بیشتری در برخورداری از یک ازدواج رضایت بخش و باثبات بدهد. به علاوه، مشاوره قبل از ازدواج می تواند به زوج ها کمک کند که نقاط ضعف رابطه خود را، که امکان بالقوه منتهی شدن آنها به مشکلات، و یا حتی شکست ازدواج وجود دارد، شناسایی نمایند. کلینیک دکتر آل یاسین آماده انجام مشاوره قبل از ازدواج برای زوجین به صورت تلفنی و حضوری می باشد.

دلیل نیاز به مشاوره قبل از ازدواج در تهران

طبق آمارهای گرفته شده در شهرهای مختلف کشور در رابطه با مشکلات زوجین بعد از ازدواج افرادی که در تهران ازدواج کرده اند نسبت به شهرهای دیگر دچار اختلافات بیشتری شده اند که برخی از آنها به جدایی منجر شده است

و همچنین طبق تحقیق کارشناسان در رابطه با علل جدایی و یا اختلافاتی که میان زوجین تهرانی به وجود امده است اکثرا مربوط به مسائل عدم شناخت درست از یکدیگر است و مسائل کوچکی که اغلب با انجام مشاوره قبل از ازدواج در تهران می توانستند آنها را پیش بینی کرده و راه حلی درست را قبل از ازدواج برای آنها در نظر گیرند.

مرکز روانشناسی دکتر آل یاسین با سالها سابقه درخشان در زمینه مشاوره قبل از ازدواج در تهران مفتخر است که باعث استحکام روابط بسیاری از زوجین و داشتن ازدواجی موفق در آنها گردیده است.

انجام مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره تلفنی روانشناسی یکی از مهمترین روشهای ارتباط با روانشناس متخصص در زمان مناسب با برنامه های شما است.مشاوره روانشناسی از طریق ارتباط روش نوینی در انجام مشاوره با روانشناس نسبت به روشهای پیشین و حضوری است که می تواند بسیار موثر واقع شود. در این نوع از مشاوره تلفنی روانشناسی ، تلفن ایجاد کننده ی یک ارتباط خصوصی است که در مورد مسائلی که بر زندگی شما اثر گذاشته تنها با درمانگر صحبت می‌کنید.سپس روانشناس به صورت تلفنی در مورد شما ارزیابی های لازم را انجام می دهدو باعث میشود این ارزیابی تلفنی اغلب فرآیند را سرعت ‌بخشد، انعطاف‌پذیری بیشتری در زمان ملاقات وجود دارد و نحوه ی ارتباط برای شما راحت‌تر است. مشاور تلفنی به اندازه‌ی روانشناس حضوری مهارت دارد و به صحبت‌ها و مشکلات شما گوش می‌دهد و در مورد برنامه ای که برای درمان شما در نظر می گیرد صحبت می کند.

دکتر آل یاسین - مشاوره تلفنی روانشناسی

شما می توانید همه روزه با مرکز روانشناسی دکتر آل یاسین تماس حاصل نمایید و به صورت تلفنی با مشاوران ارتباط برقرار کنید تا پاسخگوی نیاز شما باشند و بتوانند به صورت تلفنی به شما مشاوره دهند و در صورت نیاز تایم حضوری برای شما در نظر گیرند.

مشاوره روانشناسی آنلاین - دکتر آل یاسین

یکی دیگر از راههای انجام مشاوره با روانشناس مشاوره روانشناسی آنلاین است که می تواند سرعت انجام مشاوره را تا حد زیادی افزایش دهد و به صورت آنلاین خدمات متنوع روانشناسی برای افرادی که نیاز به انجام مشاوره دارند را فراهم سازد.

ارتباط از راه دور بین یک متخصص درمان و بیمار مفهوم جدیدی نیست. سیگموند فروید برای ارتباط با مشتریان خود از نامه استفاده می‌کرد. گروه‌های خودآموز روانشناسی در اوایل سال 1982 در اینترنت ظهور کردند. امروزه سایت‌ها و همچنین کلینیک‌های خصوصی درمان الکترونیکی متعددی وجود دارد که اطلاعات سلامت روان را ارائه می‌دهند.

رشد و پیشرفت در مشاوره روانشناسی آنلاین و خدمات بهداشت روان منجر به تشکیل انجمن بین‌المللی سلامت روان در اینترنت شده است. این افزایش چشمگیر در قابلیت در دسترس بودن مراقبت‌های بهداشتی آنلاین باعث شده است اطلاعات و دستورالعمل برای مراجعه‌کنندگان علاقه‌مند به دریافت خدمات بهداشت روانی از طریق اینترنت ضروری باشد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که مرکز روانشناسی دکتر آل یاسین این بستر را برای شما عزیزان فراهم نموده است که به صورت آنلاین بتواند اقدام به مشاوره روانشناسی آنلاین نمایید.

شما میتوانید با مراجعه به وبسایت دکتر آل یاسین و دنبال کردن صفحه مشاوره روانشناسی آنلاین شروع به انجام مشاوره نمایید.

دکتر آل یاسین - مشاوره روانشناسی آنلاین

خدمات آنلاین دکتر آل یاسین

تست آنلاین روانشناسی:

از محبوب ترین خدمت آنلاین از دیدگاه کاربران که توسط وبسایت دکتر آل یاسین پیاده سازی و اجرا شده است می توان به تست آنلاین روانشناسی اشاره نمود.

ارزیابی روانشناسی، یک فرایند سنجش شرایط روانی است که ترکیبی از روش‌ها را برای یافتن فرضیاتی درباره فرد و رفتار، شخصیت و قابلیت‌های وی به کار می‌برد. ارزیابی روانشناسی به تست روانشناسی در مورد یک فرد نیز اطلاق می‌شود. هر تست روانشناسی تقریباً همیشه توسط یک روانشناس برگزار می‌شود. روانشناسی تنها تخصصی است که در دوره کارشناسی، آموزش‌های لازم برای برگزاری تست روانی و تفسیر نتایج آن‌ها به دانشجویان ارائه می‌شود.

دکتر آل یاسین - تست آنلاین روانشناسی

بنابراین ارزیابی روانشناسی هرگز نباید بدون مشاوره و طراحی یک روانشناس خبره انجام شود و برای تست آنلاین روانشناسی موفق بایستی به قراین و زمینه‌ها نیز توجه نمود. بخشی از ارزیابی کامل یک فرد به بررسی سوابق روانشناختی و پزشکی قبلی می‌پردازد تا بتوان احتمال وجود بیماری یا علت ارگانیک ایجاد علائم روانشناختی در هر فرد را رد کرد. اغلب بهتر است پیش از یک تست روانشناسی آنلاین اطلاعات کاملی را تهیه کنید تا بتوانید به طور مناسب به سوالات تست پاسخ دهید.

شما میتوانید جهت انجام تست آنلاین روانشناسی به وبسایت دکتر آل یاسین مراجعه نموده و جهت انجام تست ها اقدام نمایید و خود را ارزیابی کنید.